Vhodná pro použití v chladicích systémech automobilů s hliníkovými hlavami motorů, či jinými částmi, které využívají jako konstrukční materiál hliník.
Celoročně chrání chladicí systém motorového vozidla před působením mrazu a před korozí a zabraňuje přehřátí motoru v letních měsících.
Odpovídá normám BS 6580:1992, AFNOR R-15-601, ASTM D 3306, SAE J 1034. V požadavcích na nemrznoucí a antikorozní vlastnosti odpovídá normě VW TL 774 C.
VW TL 774/C (G 48) – Felicia, Octavia, Karosa, BMW, VW, …
Nemrznoucí směs do chladičů G11 se dodává v 1l, 3l, 25l kanystrech.
Návod k použití:
Ředí se destilovanou nebo kvalitní pitnou vodou podle následujícího poměru objemových jednotek.
Poznámka: Tolerance teplot +/- 2°C
Zředěnou kapalinu plňte do čistého chladicího systému podle pokynů výrobce motorového vozidla. Nikdy nepoužívejte neředěnou nebo v koncentraci pod 30%. Působí škodlivě na lak. Při potřísnění lak ihned omyjte vodou. Nevhodný je styk s pozinkovanými materiály.
1L |
114 Kč |
3L | 320 Kč |
25L | 2 590 Kč |
Koncentrovaná mrazuvzdorná kapalina na bázi ethylenglykolu určená pro celohliníkové motory.
Odpovídá normám BS 6580:1992, ASTM D 3306, SAE J 1034. V požadavcích na nemrznoucí a antikorozní vlastnosti odpovídá normě VW TL 774 D/F.
Výměnná lhůta směsi do chladičů G12 je 5 let nebo 250 000 km, podle toho, která z těchto okolností nastane dříve.
VW TL 774 D (G 12+); AFNOR WFR 15-601; ASTM D3306; ASTM D4656; ASTM D4985;BS 6580; JASO M325; JIS K2234; NATO S-759; Önorm V5123; SAE J1034; Cummins IS series & N14; Mercedes-Benz MB 325.3; Detroit Diesel Power Cool Plus;Deutz-Motor 0199-99-1115; Deutz-MWM 0199-99-2091; Lancia Fiat 9,55523; Iveco standard 18-1830; Ford WSS-M97B44-D; Jaguar CMR 8229; Jaguar WSS-M97B44-D; Opel-GM GM6277M; Saab 6901 599; John Deere JDMH5; Komatsu 07.892 (2001) MAN 324 typ SNF; Mazda MEZ 121C; Porsche TL-774 D (G 12); PSA B 715110; Renault RNUR 41-01-001/S TypeD; Renault R.V.I. 4101001; Scania TB 145; Scania TI 2-98 08 13 TB; Liaz 61-0-0257
Nemrznoucí směs do chladičů G11 se dodává v 1l, 3l, 25l kanystrech.
Návod k použití:
Ředí se destilovanou nebo kvalitní pitnou vodou podle následujícího poměru objemových jednotek.
Poznámka: Tolerance teplot +/- 2°C
Zředěnou kapalinu plňte do čistého chladicího systému podle pokynů výrobce motorového vozidla. Nikdy nepoužívejte neředěnou nebo v koncentraci pod 30%. Působí škodlivě na lak. Při potřísnění lak ihned omyjte vodou. Nevhodný je styk s pozinkovanými materiály.
1L |
124 Kč |
3L | 344 Kč |
25L | 2 790 Kč |
Chladicí kapalina G13 je celoroční, koncentrovaná kapalina na bázi 1,2 Ethandiolu (monoethylenglykolu) s přídavkem glycerínu. Je určena pro chladicí okruhy nejmodernějších osobních a užitkových vozidel koncernu Volkswagen. Odpovídá parametrům normy VW TL 774 J a ASTM D 3306. Obsahuje směs organických inhibitorů koroze (Si-OAT) zaměřenou na antikorozní ochranu celo-hliníkových chladicích systémů. Neobsahuje fosfáty, dusitany, aminy ani borax. Zabraňuje usazování vodního kamene a zanášení chladicích systémů.
Kapalinou G13 lze u starších vozidel koncernu VW plně nahradit původní kapaliny na bázi monoethylenglykolu, které plní normy VW TL 774 D/F/G. (G12, G12+, G12++).
VW TL 774J
Nemrznoucí směs do chladičů G13 se dodává v 1l, 3l, 25l kanystrech.
Návod k použití:
Ředí se demineralizovanou vodou na požadovaný bod tuhnutí. Plní se do čistého chladiče a mění se po pětiletém provozu nebo dle pokynu výrobce vozu. Dodavatel neručí za škody způsobené nesprávným použitím chladiva.
Poznámka: Tolerance teplot +/- 2°C
1L | 136 Kč |
3L | 394 Kč |
25L |
3 060 Kč |
Chladící kapalina MAXI D je celoroční, vysoce kvalitní kapalina určena pro chladící okruhy automobilů všech druhů a jako teplonosné médium pro topné systémy. MAXI D obsahuje speciálně vyváženou směs inhibitorů koroze na organické bázi zaměřenou na ochranu hliníkových částí motoru i částí z barevných kovů a železa. Zabraňuje také tvorbě vodního kamene, zanášení chladících a teplonosných systémů. Doba výměny kapaliny je 5 let nebo dle doporučení výrobce automobilu.
Je vhodná pro všechny osobní, užitkové a nákladní auta a je mísitelná s ostatními chladícími kapalinami na bázi glykolů vyhovující normě ASTM 3306. Odpovídá požadavkům Renault VI 4101001 a AFNOR NFR 15601.
Nemrznoucí směs do chladičů MAXI D se dodává v 1l, 25l kanystrech.
Návod k použití:
Vypusťte a propláchněte chladící systém motoru a naplňte ho směsí Antifreeze MAXI D a vody v závislosti na požadovaných hodnotách bodu tuhnutí. Zahřejte motor při otevřeném okruhu systému a případně doplňte chladící systém namísenou směsí. Doporučujeme mísit s demineralizovanou vodou.
Poznámka: Tolerance teplot +/- 2°C
1L | 124 Kč |
25L |
2 770 Kč |